Skip to content
blogg og artikler

Innsikt og utsikt

Data innen vekstmarkedsføring i 2024

Forskjellen på vekstmarkedsføring og vanlig markedsføring

Forskjellen på vekstmarkedsføring og tradisjonell markedsføring ligger i deres tilnærminger og fokus. Mens tradisjonell markedsføring ofte...

Hvordan nå målgruppen med SEO

Å forstå kundereisen er avgjørende for effektive SEO-tiltak. Dette innebærer å kunne kartlegge brukerintensjon, søkeord og innhold på en treffsikker måte.

Klar for endring i prisnedsettelser?

Fra og med 1. oktober, må du som markedsfører skjerpe deg når du frister med "nedsatt pris". En ny bestemmelse, § 9a, trer i kraft - og her er kjernen: Du skal nå oppgi varens "førpris", og med det...

Slik gjør du webanalyse

I en verden drevet av digital tilstedeværelse, er webanalyse ikke bare et verktøy; det er ryggraden i vellykket digital markedsføring og optimalisering. Med den rette analysen kan du ikke bare måle...